FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

1. W jakim rozmiarze można kupować tkaniny?

Jednostką miary w przypadku tkanin jest 1 mb (metr bieżący), czyli tkanina jest cięta z belki o określonej szerokości (podana w opisie każdej tkaniny) na dowolną długość. Materiały można kupować w długościach co 0,5 metra, np. w przypadku chęci zakupu 1,5 mb tkaniny trzeba wpisać przy jednostce miary "mb" ilość "1,5". Minimalną ilością możliwą do zakupu jest 0,5 mb. 

Cena jest podana za metr bieżący.

2. Czy zakupioną tkaninę otrzymam w jednym kawałku?

Tak, przy zakupie z jednego wzoru tkaniny wysyłamy ją w jednym kawałku, według opisu podanego przy każdym produkcie. 

3. Jaką szerokość mają tkaniny?

Szerokość jest podana w opisie każdej tkaniny.

4. Czy zdjęcia produktów odzwierciedlają rzeczywiste kolory?

Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia jak najdokładniej odzwierciedlały rzeczywiste kolory. Jednak z uwagi na indywidualne ustawienia monitorów kolory produktu mogą nieznacznie się różnić.

5. Jak można zapłacić za zakupy?

Za zakupy można zapłacić przelewem tradycyjnym, za pobraniem, przez Przelewy24, PayPal i gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym.

6. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, na życzenie wystawiana jest faktura VAT. Jest ona wysyłana mailem na adres podany przy zamówieniu oraz w wersji papierowej wraz z zamówieniem. 

7. Jaki jest koszt i czas wysyłki?

Szczegółowe informacje znajdują się w zakładkach: Koszt dostawy 

8. Czy wysyłacie towary za granicę?

Tak, wysyłamy zamówienia za granicę. Wszystkie koszty dostaw znajdziesz tutaj: Koszt dostawy 



9. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym dokonaniu zakupu. Firma mieści się pod adresem: ul. Długa 33, Łomianki koło Warszawy. 

10. Czy można obejrzeć tkaniny przed zakupem?

Oczywiście - jest też możliwość obejrzenia i zakupów na miejscu w naszym sklepie w Łomiankach przy ul. Długiej 33. Sklep jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00 

11. Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

Tak, dla większych zamówień przewidujemy rabaty. Jest też możliwość zamówienia całych belek materiałów. Szczegóły znajdziesz tutaj: RABATY I HURT

12. Czy udzielacie rabatów na tkaniny?

Tak, w wypadku zakupu większej ilości tkaniny rabat jest naliczany automatycznie. Istniejące rabaty zostały wyszczególnione tutaj: RABATY I HURT

13. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienie zostanie wysłane niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub deklaracji przesyłki za pobraniem - zwykle zamówienia wysyłamy w ciągu 48 godzin, a najczęściej w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty lub deklaracji wysyłki za pobraniem. W uzasadnionych przypadkach czas realizacji może się wydłużyć, ale wówczas staramy się kontaktować się z klientami.

14. Czy tkaniny trzeba wyprać (lub zdekatyzować) przed przystąpieniem do szycia?

Zdecydowanie tak, aby uniknąć skurczenia się tkaniny na gotowym wyrobie w przypadku tkanin z włókien naturalnych (bawełna, len) zalecamy przeprowadzić proces dekatyzacji.

15. Czy tkaniny posiadają certyfikaty?

Tak, tkaniny posiadają certyfikaty TUV lub OEKO-TEX lub Bezpieczny dla Dziecka oraz spełniają normy bezpieczeństwa i zostały przebadane na obecność szkodliwych substancji. Nie sprzedajemy tkanin nieprzebadanych i z niesprawdzonych źródeł. Szczegółowe informacje o certyfikatach są przedstawione w opisach produktów.

16. Czy koszt dostawy wzrośnie jeśli kupię kilka rzeczy?

Nie, za wysyłkę płaci się tylko raz niezależnie od ilości zakupionych produktów. A powyżej 150zł - przesyłka do paczkomatu jest gratis.

17. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia od momentu zakupu jest aktualizowany, wiadomości o zmianie statusu na bieżąco wysyłane są mailem.

18. Czy firma posiada gotowe próbniki?

Tak, można zamówić gotowe próbniki wybranych rodzajów tkanin - tutaj: PRÓBNIKI.

19. Jak należy postępować w przypadku problemów z moim zamówieniem?

W przypadku jakiegokolwiek problemu nie sprecyzowanego w naszym serwisie należy niezwłocznie napisać na mail sklep@materialki.pl. Dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca - a kiedy wynikną, by jak najszybciej wyjaśnić :)

20. Czy mogę dokonać zwrotu?

Masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Materiały muszą być niezniszczone, niepocięte i nieużywane. Zwrotu dokonać możesz tylko w takiej ilości, w jakiej dokonany był zakup.

PRZYKŁAD: Jeśli kupisz 2 metry danej tkaniny, możesz zwrócić tylko całe 2 metry - nie możesz odciąć 1 metra, a drugiego metra zwrócić.

Choć nie jest to obowiązkowe, bardzo prosimy o dołączenie do przesyłki paragonu oraz kartki ze swoimi danymi i numerem konta do zwrotu pieniędzy.

21. Czy istnieje możliwość pocięcia tkaniny na niestandardowe rozmiary?
Nie ma możliwości zamówienia niestandardowego wymiaru tkaniny, np.110 cm - można zamawiać tylko co 0,5 metra bieżącego. Jeśli jednak potrzebujesz, aby tkaniny zamówione w ilości będącej wielokrotnością 0,5 mb pociąć na mniejsze fragmenty, poinformuj nas o tym w uwagach do zamówienia.

22. Czy macie w ofercie produkty, których nie ma na stronie?

Nie, oferujemy tylko te produkty, które wyświetlają się w sklepie.

23. Czy mogę coś zmienić w zamówieniu po jego złożeniu?

Tak, oczywiście - dopóki zamówienie nie zostało wysłane, można wprowadzać w nim zmiany. Wówczas prosimy o informację na adres sklep@materialki.pl lub kontakt telefoniczny na nr 794 514 274 , a my sprawdzimy czy zmiana jest możliwa, np. czy towar jest na stanie. Po aktualizacji zamówienia wysłany zostanie ponowny mail potwierdzający zamówienie - prosimy o sprawdzenie, czy wszystkie dane się zgadzają.

24. Czy tkanina jest dostępna w innej wersji kolorystycznej? Czy wzór występuje na innym materiale?

Wszystkie materiały, które oferujemy do sprzedaży są dostępne w sklepie - jeśli jakiejś wersji kolorystycznej nie ma w sklepie, to oznacza, że nie mamy jej w ofercie. 

Waluty
Languages
 
Latvijas versija vietā
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl