Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

1. W jakim rozmiarze można kupować tkaniny?

Jednostką miary w przypadku tkanin jest 1 mb (metr bieżący), czyli tkanina jest cięta z belki o określonej szerokości (podana w opisie każdej tkaniny) na dowolną długość. Materiały można kupować w długościach co 0,5 metra, np. w przypadku chęci zakupu 1,5 mb tkaniny trzeba wpisać przy jednostce miary "mb" ilość "1,5". Minimalną ilością możliwą do zakupu jest 0,5 mb. 

2. Czy zakupioną tkaninę otrzymam w jednym kawałku?

Tak, przy zakupie z jednego wzoru tkaniny wysyłamy ją w jednym kawałku, według opisu podanego przy każdym produkcie. 

3. Jaką szerokość mają tkaniny?

Szerokość jest podana w opisie każdej tkaniny.

 
4. Czy zdjęcia produktów odzwierciedlają rzeczywiste kolory?

Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia jak najdokładniej odzwierciedlały rzeczywiste kolory. Jednak z uwagi na indywidualne ustawienia monitorów kolory produktu mogą nieznacznie się różnić.

5. Jak można zapłacić za zakupy?

Za zakupy można zapłacić przelewem tradycyjnym, za pobraniem, przez Przelewy24, PayPal i gotówką przy odbiorze osobistym.

6. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, na życzenie wystawiana jest faktura VAT. Jest ona wysyłana mailem na adres podany przy zamówieniu.

7. Jaki jest koszt i czas wysyłki?

Szczegółowe informacje znajdują się w zakładkach: Koszt dostawy i Czas realizacji zamówień.

8. Czy wysyłacie towary za granicę?

Tak, wysyłamy zamówienia za granicę. Koszt przesyłki do Unii Europejskiej (paczka do 30 kg) to 55 zł. W celu ustalenia kosztów przesyłki do krajów spoza Unii Europejskiej prosimy o kontakt mailowy: materialki.pl@gmail.com

9. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym dokonaniu zakupu. Firma mieści się pod adresem: ul. Dolna 4, Łomianki koło Warszawy. 

10. Czy można obejrzeć tkaniny przed zakupem?

Nie, nie posiadamy sprzedaży stacjonarnej, nie ma więc możliwości obejrzenia tkanin na miejscu. Zapraszamy do zakupu próbników.


11. Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

Tak, dla większych zamówień mamy atrakcyjne rabaty. Zniżka uzależniona jest od wartości zamówienia:

- zamówienie powyżej 150 zł - wysyłka na terenie Polski gratis

- zamówienie od 400 do 1000 zł - rabat 5%, wysyłka na terenie Polski gratis

- zamówienie powyżej 1000 zł - rabat 10%, wysyłka na terenie Polski gratis

- zamówienie powyżej 2500 zł - rabat 15%, wysyłka na terenie Polski gratis

Po przekroczeniu odpowiedniego progu, rabat naliczy się automatycznie w sklepie. 

Jeśli chcesz zamówić całą belkę materiału, skontaktuj się z nami mailowo: materialki.pl@gmail.com - ustalimy najlepsze warunki. Belka ma 50-100 mb w zależności od tkaniny. 


12. Czy udzielacie rabatów na tkaniny?

Tak, w wypadku zakupu większej ilości tkaniny rabat jest naliczany automatycznie. Istniejące rabaty zostały wyszczególnione powyżej. 

13. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienie zostanie wysłane niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub deklaracji przesyłki za pobraniem - zwykle zamówienia wysyłamy w ciągu 48 godzin, a najczęściej w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty lub deklaracji wysyłki za pobraniem. W uzasadnionych przypadkach czas realizacji może się wydłużyć, ale wówczas staramy się kontaktować się z klientami.

14. Czy tkaniny trzeba wyprać (lub zdekatyzować) przed przystąpieniem do szycia?

Zdecydowanie tak, aby uniknąć skurczenia się tkaniny na gotowym wyrobie. Więcej informacji w dziale Dekatyzacja Tkanin

15. Czy tkaniny posiadają certyfikaty?

Tak, tkaniny posiadają certyfikaty TUV lub OEKO-TEX lub Bezpieczny dla Dziecka oraz spełniają normy bezpieczeństwa i zostały przebadane na obecność szkodliwych substancji. Nie sprzedajemy tkanin nieprzebadanych i z niesprawdzonych źródeł.

16. Czy koszt dostawy wzrośnie jeśli kupię kilka rzeczy?

Nie, za wysyłkę płaci się tylko raz niezależnie od ilości zakupionych produktów. A powyżej 150zł - przesyłka jest gratis. Szczegóły w zakładce Sposoby Dostawy

17. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia od momentu zakupu jest aktualizowany, wiadomości o zmianie statusu na bieżąco wysyłane są mailem z systemu Baselinker

18. Czy firma posiada gotowe próbniki?

Tak, można zamówić gotowe próbniki wybranych rodzajów tkanin - tutaj: PRÓBNIKI.

19. Jak należy postępować w przypadku problemów z moim zamówieniem?

W przypadku jakiegokolwiek problemu nie sprecyzowanego w naszym serwisie należy niezwłocznie napisać na mail materialki.pl@gmail.com. Dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca - a kiedy wynikną, by jak najszybciej wyjaśnić :)

20. Czy mogę dokonać zwrotu?

Masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Materiały muszą być niezniszczone i nieużywane. Zwrotu dokonać możesz tylko w takiej ilości, w jakiej dokonany był zakup.

PRZYKŁAD: Jeśli kupisz 2 metry danej tkaniny, możesz zwrócić tylko całe 2 metry - nie możesz odciąć 1 metra, a drugiego metra zwrócić.

Prosimy o dołączenie do przesyłki wypełnionego wzoru formularza zwrotu z zakładki Reklamacje i Zwroty .

21. Czy istnieje możliwość pocięcia tkaniny na niestandardowe rozmiary?

Niestety, nie ma takiej możliwości.

22. Czy macie w ofercie produkty, których nie ma na stronie?

Nie, oferujemy tylko te produkty, które wyświetlają się w sklepie.

23. Czy mogę coś zmienić w zamówieniu po jego złożeniu?

Tak, oczywiście - prosimy w takim przypadku o informację na adres materialki.pl@gmail.com, a my sprawdzimy czy zmiana jest możliwa, np. czy towar jest na stanie. Po aktualizacji zamówienia wysłany zostanie ponowny mail potwierdzający zamówienie - prosimy o sprawdzenie, czy wszystkie dane się zgadzają.

24. Czy tkanina jest dostępna w innej wersji kolorystycznej? Czy wzór występuje na innym materiale?

Staramy się, aby wszystkie materiały, które mamy w ofercie, były dostępne w Sklepie. 

Waluty
Languages
 
Latvijas versija vietā
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl