Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

1. W jakim rozmiarze można kupować tkaniny?

Tkaniny można kupować na tzw. tłuste ćwiartki, pół metra bieżącego, metr bieżący, 5 metrów bieżących, 10 metrów bieżących. Dostępne jednostki miary są wyświetlone przy danym produkcie. Przy zakupie większych ilości materiału, naliczana jest odpowiednia zniżka.

 2. Czym jest tłusta ćwiartka?

Tłusta ćwiartka to 1/4 metra bieżącego ucięta w kwadracie. 

W przypadku zamówienia większej ilości zostanie ona wysłana w jednym kawałku.

Przy zakupie 2 sztuk zostanie wysłany kupon o wym. 50cm x [Wymiar danej tkaniny]

Przy zakupie 3 sztuk zostanie wysłany kupon o wym. 75cm x [Wymiar danej tkaniny]

Przy zakupie 4 sztuk zostanie wysłany kupon o wym. 100cm x [Wymiar danej tkaniny]

3. Czy zakupioną tkaninę otrzymam w jednym kawałku?

Tak, przy zakupie z jednego wzoru tkaniny wysyłamy ją w jednym kawałku, według opisu podanego przy każdym produkcie. W wypadku tłustych ćwiartek, zamówienie powyżej 4 sztuk zostanie przysłane w formie 1 metra bieżącego.

4. Jaką szerokość mają tkaniny?

Szerokość jest podana w opisie każdej tkaniny.
Tkaniny bawełniane mają w większości szerokość ok. 140 cm

 
5. Czy zdjęcia produktów odzwierciedlają rzeczywiste kolory?

Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia jak najdokładniej odzwierciedlały rzeczywiste kolory. Jednak z uwagi na indywidualne ustawienia monitorów kolory produktu mogą nieznacznie się różnić.

6. Jak można zapłacić za zakupy?

Za zakupy można zapłacić przelewem tradycyjnym, za pobraniem, przez DotPay i gotówką przy odbiorze osobistym.

7. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, na życzenie wystawiana jest faktura VAT.

8. Jaki jest koszt i czas wysyłki?

Szczegółowe informacje znajdują się w zakładkach: Koszt dostawy i Czas realizacji zamówień.

9. Czy wysyłacie towary za granicę?

Tak, wysyłamy zamówienia za granicę. W celu ustalenia kosztów przesyłki proszę o kontakt mailowy: materialki.pl@gmail.com

10. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym dokonaniu zakupu. Firma mieści się pod adresem: ul. Dolna 4, Łomianki koło Warszawy.

11. Czy można obejrzeć tkaniny przed zakupem?

Nie, nie posiadamy sprzedaży stacjonarnej, nie ma więc możliwości obejrzenia tkanin na miejscu. Zapraszamy do zakupu próbników.


12. Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

Tak, zainteresowanych hurtowymi zamówieniami zapraszamy do kontaktu mailowego: materialki.pl@gmail.com


13. Czy udzielacie rabatów na tkaniny?

Tak, w wypadku zakupu większej ilości tkaniny rabat jest naliczany automatycznie.
Ofertę hurtową ustalamy indywidualnie w zależności od potrzeb klienta - prosimy o kontakt mailowy materialki.pl@gmail.com

15. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienie zostanie wysłane niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub deklaracji przesyłki za pobraniem - nie później jednak niż po upływie 5 dni roboczych. W wypadku przerw w działaniu sklepu ( święta, urlopy), które mogą opóźnić czas wysyłki, zostanie wysłana stosowna wiadomość informacyjna.

16. Czy tkaniny trzeba wyprać (lub zdekatyzować) przed przystąpieniem do szycia?

Zdecydowanie tak, aby uniknąć skurczenia się tkaniny na gotowym wyrobie. Więcej informacji w dziale Dekatyzacja Tkanin

17. Czy tkaniny posiadają certyfikaty?

Tak, tkaniny posiadają certyfikaty TUZ i OKO-TEX oraz spełniają normy bezpieczeństwa i zostały przebadane na obecność szkodliwych substancji.

18. Czy koszt dostawy wzrośnie jeśli kupię kilka rzeczy?

Nie, za wysyłkę płaci się tylko raz niezależnie od ilości zakupionych produktów. A powyżej 350zł - przesyłka jest gratis. Szczegóły w zakładce Sposoby Dostawy

19. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia od momentu zakupu jest aktualizowany, wiadomości o zmianie statusu na bieżąco wysyłane są mailem. w przypadku chęci otrzymania numeru przesyłki, prosimy o kontakt mailowy na materialki.pl@gmail.com

20. Czy firma posiada gotowe próbniki?

Tak! Już niedługo będzie można zamówić zestaw próbników wszystkich tkanin.

21. Jak należy postępować w przypadku problemów z moim zamówieniem?

W przypadku jakiegokolwiek problemu nie sprecyzowanego w naszym serwisie należy niezwłocznie napisać na mail materialki.pl@gmail.com. Dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca - a kiedy wynikną, by jak najszybciej wyjaśnić :)

22. Czy mogę dokonać zwrotu?

Masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Materiały muszą być niezniszczone i nieużywane. Zwrotu dokonać możesz tylko w takiej ilości, w jakiej dokonany był zakup.

PRZYKŁAD: Jeśli kupisz 2 metry danej tkaniny, możesz zwrócić tylko całe 2 metry - nie możesz odciąć 1 metra, a drugiego metra zwrócić.

Prosimy o dołączenie do przesyłki wypełnionego wzoru formularza zwrotu z zakładki Reklamacje i Zwroty .

23. Czy istnieje możliwość pocięcia tkaniny na niestandardowe rozmiary?

Niestety, nie ma takiej możliwości.

24. Czy macie w ofercie produkty, których nie ma na stronie?

Nie, oferujemy tylko te produkty, które wyświetlają się w sklepie.

25. Czy mogę coś zmienić w zamówieniu po jego złożeniu?

Tak, oczywiście - prosimy w takim przypadku o informację na adres materialki.pl@gmail.com, a my sprawdzimy czy zmiana jest możliwa, np. czy towar jest na stanie. Po aktualizacji zamówienia wysłany zostanie ponowny mail potwierdzający zamówienie - prosimy o sprawdzenie, czy wszystkie dane się zgadzają.

26. Czy tkanina jest dostępna w innej wersji kolorystycznej? Czy wzór występuje na innym materiale?

Staramy się, aby wszystkie materiały, które mamy w ofercie, były dostępne w Sklepie. 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe