Waluty
Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego materialki.pl

Sklep internetowy Materiałki, dostępny pod adresem materialki.pl , prowadzony jest przez firmę ImportEU S.C. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie przy ul. Marymonckiej 137/139/27  NIP: 1182087271

Regulamin zakupów

1. Sklep internetowy Materiałki prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę materialki.pl

2. Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie materialki.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych  są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Klient może składać zamówienia poprzez formularz dokonanie zakupu na platformie sklepowej, telefonicznie lub mailowo. Każde zamówienie będzie osobno potwierdzone mailowo lub telefonicznie. 

Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych pozwalających na weryfikację Klienta składającego zamówienie i osoby odbierającej (jeśli są to dwie różne osoby). Niezbędne jest również podanie nr telefonu kontaktowego lub adresu e-mail. 

5. Na każdy sprzedany towar/usługę wystawiamy paragon lub fakturę VAT (na życzenie).

6. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, profesjonalnego przewoźnika: firmy kurierskiej InPost oraz poprzez niezależnego operatora pocztowego InPost-Paczkomaty. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.

7. Możliwe są następujące formy płatności:

- Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru/usługi w Sklepie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie Firmy realizowane jest zamówienie.

- Poprzez Przelewy24- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24

- Za pobraniem - gotówką przy odbiorze towaru.

- Gotówką przy odbiorze osobistym w naszym magazynie importEU S.C. ul. Dolna 4, 05-092 Łomianki.

8. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, niektórych zamówień Sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.

Przy niektórych towarach/usługach podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych (lub godzin) zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia lub od momentu zaksięgowaniu należności za zamówienie do chwili realizacji zamówienia.

9. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. 

10. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar należy odesłać na adres:

ImportEU S.C.

ul. Dolna 4

05-092 Łomianki

Przed wysyłką prosimy poinformować nas o istniejącej wadzie produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę, wymianę na nowy, wolny od wad egzemplarz, lub zwrot wszystkich pieniędzy związanych z zakupem i kosztami zwrotu lub domagać się stosowanego obniżenia ceny. 

11. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. 

12. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do klienta ponosi Sklep.

13. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep zwraca Klientowi także koszty wysyłki poniesione na odesłanie reklamowanego towaru do sklepu.

14. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Sklep odsyła wadliwy towar do klienta z opinią o niezasadności reklamacji.

15. Zgodnie z Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy FORMULARZ ZWROTU, w nim należy zawrzeć m.in. nr rachunku bankowego na jaki należy zwrócić pieniądze. Sklep bez zbędnej zwłoki, lecz nie dłużej niż w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy, rozpatruje żądanie Klienta i w przypadku spełnienia w/w kryteriów zwraca pieniądze za zakupiony towar oraz za najtańszą przesyłkę oferowaną w Klientowi w chwili składania zamówienia. Sklep nie obciąży Klienta dodatkowymi kosztami wynikającymi ze zwrotu środków Klientowi. 

16. Zapłata za zmniejszenie wartości towaru. Konsument ma prawo obejrzeć dostarczony towar w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Jeżeli rzecz nie spełnia jego wymagań, nie może używać jej dowolnie. Gdy tak się stanie i klient będzie chciał odstąpić od umowy, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

17. Gwarancja nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Znacznie ułatwi to procedurę reklamacyjną.

18. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje po zatwierdzeniu zamówienia poprzez kliknięcie ikonki "zamawiam i płacę".

19. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie materialki.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

20. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie materialki.pl, m.in. zdjęć i opisów towarów, bez pisemnej zgody Sklepu.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl